HOŞ GELDİNİZ (welcome)



Arı gibi bir muhteşem canlıyla ilgileniyorum ne öğreniyorsam burada paşlaşmak istedim.Saygılar Allah'ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun


Pazartesi, Ocak 12, 2009

Dıştan kontroller


Hava sıcaklığı

Umarım ölen bu arılar açlıktan değildir.
Yaşlılıktandır. Ya siz nedersiniz?

Arıları temizledikten sonra bu görüntüyü aldım.
Bu kırıntılar:Acaba Kovan temizliğimi? yoksa Açlık belirtisimi?
Ne dersiniz?

Buda genel görünüş karlar erimiş, (güya karlı fotoğraf çekecektik..)

Allah'a emanet olun
Kalın sağlıcakla

3 yorum:

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

selamlar
arıcılarımız arasında
profosor çok
mutlaka bir cevap geelcektir
saygılarımla

Hüseyin ALTIN dedi ki...

İnşallah
Temennimiz bu
öğrenmek tabi ki lutfederlerse
Allah'a emanet ol
Kal sağlıcakla

TUNCAY HADİSE dedi ki...

HÜSEYİN ABİ,
AÇLIKTAN ÖLMEK İÇİN ÇOK ERKEN DEĞİLMİ?
ASIL AÇLIK SIKINTISINI ARILAR ERKEN İLKBAHARDA ÇEKER DİYOR TECRÜBELİ ARKADAŞLARIMIZ.ACİZANE BİZİM ARILARDAN HAREKETLE ŞUNU SÖYLEMEK İSTERİM;GEÇEN YIL ÇOK ÖLMÜŞ ARI VARDI KOVAN ÖNÜNDE VE YERLERDE, ALİ TÜRK O ZAMAN "YAŞLI NÜFUS ÖLÜLERİ,BAHARDA DAHADA ARTACAK"DEMİŞTİ VE HAKLI ÇIKTI VE BAL STOKUNUN YARISINI BİLE BİTİREMEMİŞLERDİ.BAHARDADA HIZLA TEKRAR GELİŞTİLER.GEÇEN YILI İKİ AVUÇ ARI İLE ATLATAN GÖZDEN ÇIKARDIĞIM BİR GÜZ OĞULU BİLE VARDI.SADECE KOVAN GİRİŞ DELİĞİNİ ÖLMÜŞ ARILARIN TIKAMAMASINI SAĞLAYARAK,KÜFLENME VE NEM İÇİN TEDBİR ALARAK İŞİ BİTİRİRSİNİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM.TABİİ BEN SİZDEN TECRÜBESİZİM BENİMKİ SADECE YENİ TECRÜBELERİMİ PAYLAŞMAK İÇİN YAZDIM.
YOKSA SİZİN YAZILARINIZDAN ÇOK ŞEY ÖĞRENDİM.HAKKINIZI HELAL EDİN.ALLAH RAZI OLSUN.
SAYGI VE SELAMLAR.